فلکه اول تهرانپارس کسب و کارهای مهم و زیادی را در خود جا داده است و اکثر این کسب و کارها برای چاپ نامه و فاکتورهای خود نیاز به پرینتر لیزر دارند.
در ایران بدلیل سهل الوصول بودن خدمات پرینترهای لیزر HP و CANON و فراوانی لوازم و مواد مصرفی و قطعات این نوع پرینترها استقبال زیادی از آنها شده است.

مرکز ماشینهای اداری دی با کادری مجرب آماده سرویدهی در زمینه ی شارژ کارتریج پرینتر و تعمیرات پرینترهای لیزر اچ پی و کانن در سطح فلکه اول تهرانپارس می باشد.

برای استفاده ی مفید و پربازده از کارتریج و پرینتر حتما لازم است نکات فنی و ضروری را رعایت و با متخصصین فن مشورت نمایید.

برای کاهش نگرانی از بابت تمام شدن نابهنگام پودر کارتریج، همواره تعدادی کارتریج برای پرینترهایتان در دسترس داشته باشید و نکته مهم اینکه از کارتریج های خود بموازات هم استفاده کنید یعنی اینکه کارتریجها را بیکار نگذاشته و هر چند روز یکبار آنها را مورد استفاده ی قرار دهید تا پودر داخل آنها همواره مخلوط شده و خشک و فشرده نشود.
برای نگهداری بهینه ی کارترجهای پرینتر همواره آنها را افقی نگهداری کنید و دور از تابش نور آفتاب و در پاکت پلاستیکی ی مخصوص آنها نگهداری و هیچ کارتریجی را بیش از یکهفته بیکار و بلااستفاده نگذارید و حداقل یک چاپ با هرکارتریج در هفته بگیرید.

مرکز ماشینهای اداری دی
شارژ کارتریج پرینتر درمحدوده تهرانپارس
نمایندگی کانن شرق تهران
نمایندگی HP شرق تهران
شارژ کارتریج پرینتر فلکه اول تهرانپارس
آدرس نمایندگی مجاز ماشینهای اداری کانن در شرق تهران و محدوده فلکه اول تهرانپارس
شارژ کارتریج کانن در فلکه اول تهرانپارس
شارژ کارتریج HP در فلکه اول تهرانپارس

سرویس در محل با ایاب و ذهاب رایگان

مرکز ماشینهای اداری دی
۷۷۹۲۷۵۴۷
۰۹۳۰۹۰۳۸۵۷۵