گروه دامنه های اینترنتی آی دارای بزرگترین فهرست دامنه های اینترنتی ( یا دامین ) برای مشاغل و کسب و کارهای مرتبط با « صدابردار » و « صدابرداری » و « ساوندکارت » و « میکروفون » و « ضبط تلفنی » با پسوند IR در جهان می باشد.
دامنه های این گروه از بهترین، مناسب ترین و حرفه ای ترین دامنه ها برای مشاغل و کسب و کارهای ایرانی محسوب می شوند.
با انتخاب دامنه ای مناسب برای سایت اینترنتی ی اختصاصی تان، کسب و کار و بیزنس یا فعالیت خود را رونق و گسترش داده یا تبلیغ نمائید و از مزایای یک سایت رند و بیادماندنی و با قابلیت برند شدن بهره مند شوید.
ما علاوه بر فروش دامنه های اینترنتی، در زمینه ی طراحی سایت حرفه ای ازجمله برای دامنه های خریداری شده نیز فعالیت داریم.
با یک اقدام شایسته، هم یک دامنه ی اینترنتی ی عالی برای کسب و کارتان سفارش دهید و هم از مزایای یک سایت اینترنتی ی منحصربفرد و جوابگوی کسب و کارتان برخوردار شوید.

دامنه و سایت اینترنتی مناسب برای و مرتبط با « ضبط صدا »
AudioCo.ir
iAudio.ir
VoiceRecorder.ir
icRecorder.ir
iSedaBardari.ir
iSoundCard.ir
KalaSound.ir
KalaZabt.ir
DrMic.ir
CallRecorder.ir
DrZabt.ir
DigiZabt.ir
BaniRec.ir

با ما درمیان بگذارید و از ما بخواهید هرآنچه درخصوص دامنه صدابردار و طراحی سایت صدابردار و فروشگاه اینترنتی صدابردار و دامنه صدابرداری و طراحی سایت صدابرداری و فروشگاه اینترنتی صدابرداری و دامنه ساوندکارت و طراحی سایت ساوندکارت و فروشگاه اینترنتی ساوندکارت و دامنه میکروفون و طراحی سایت میکروفون و فروشگاه اینترنتی میکروفون و دامنه ضبط تلفنی و طراحی سایت ضبط تلفنی و فروشگاه اینترنتی ضبط تلفنی مورد نظرتان است و در اندیشه تان می گذرد و در آرزوی آن هستید.

گروه سایتهای اینترنتی آی بزرگترین مرکز دامنه های اینترنتی IR و طراحی سایت حرفه ای با الگوها و قالبهای متنوع همراه با ارزیابی سایت رقبا برای مشاغل و کسب و کارها و شرکتها، موسسات و کارگاهها و کارخانجات کشور همراه با سئوی حرفه ای و نگهداری و پشتیبانی سایت و همچنین ارائه ی مشاوره های تخصصی ی گوناگون به مدیران کسب و کارها برای داشتن برترین سایت اینترنتی در حوزه ی فعالیت آنها می باشد.

آدرس دفتر مرکزی گروه دامنه های اینترنتی آی: تهران، خیابان شهید بهشتی، بعد از چهارراه سهروردی
۸۸۵۲۳۱۱۳ – ۸۸۵۲۸۷۶۶ – ۸۸۵۲۸۷۶۷ – ۸۸۵۴۵۸۸۵ – ۸۸۵۴۵۷۷۵ – موبایل ۰۹۳۰۹۰۳۸۵۷۵ واتساپ ۰۹۳۰۹۰۳۸۵۷۵
آدرس دفتر طراحی و نگهداری سایت و خدمات هاستینگ و سرور: تهران، بلوار میرداماد، ابتدای خیابان نفت شمالی ۲۲۲۷۳۵۷۶
موبایل ۰۹۳۰۹۰۳۸۵۷۵ واتساپ ۰۹۳۰۹۰۳۸۵۷۵

کد کلیدواژه مرکزی: ۱۰۰۰۰۰۰۰۲۱